8o
Улаанбаатар хот
mobile menu

Финланд улстай боловсролын салбарт хамтран ажиллах хүсэлтээ илэрхийлэв

2023-03-29 11:37:00

Боловсрол, Шинжлэх Ухааны сайд Л.Энх-Амгалан өнөөдөр Бүгд Найрамдах Финланд улсаас Монгол Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Лийна-Кайса Микколатай уулзлаа.

Уулзалтын эхэнд Хатагтай Лийна-Кайса Микколад итгэмжлэх жуух бичгээ өргөн барьж, үүрэгт ажилдаа орж буйд нь баяр хүргэж ажлын амжилт хүслээ.

Боловсролын багц хуулийг шинэчлэх ажлын хэсэг туршлага судлах зорилгоор 2022 онд Бүгд Найрамдах Финланд Улсад хоёр удаа ажиллаж холбогдох төрийн захиргааны байгууллагууд, их сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагаатай танилцсзураг

 

Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам(БШУЯ), Финландын Турку их сургуулийн дэргэдэх "Eduten" дижитал боловсролын компани харилцан ойлголцлын санамж бичгийг байгуулсан. Энэхүү санамж бичгийг байгуулснаар боловсролын амжилтаараа тэргүүлэгч Финланд улсын "Eduten" математикийн сургалтыг дэмжигч хиймэл оюун ухаанд суурилсан платформыг Монгол Улсын ерөнхий боловсролын сургуулийн сурагчид эх хэл дээрээ ашиглах боломжтой болсон талаар мэдээлэл солилцлоо.

Цаашид Хелсинки их сургууль, Живаскилагийн их сургуультай их, дээд сургуулийн багшийн чадавхыг сайжруулах чиглэлээр багш солилцооны богино, урт хугацааны хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх сонирхолтой байгаагаа илэрхийлэв.

Мөн боловсролын бүх түвшинд чанарын үнэлгээ, цахим шилжилт, санхүүжилтийн тогтолцоог шинэчлэх чиглэлээр хамтран ажиллах хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлсэн юм.

Шинэ сэргэлтийн бодлогын хүрээнд инженер, техникийн ажилтан бэлтгэх чиглэлээр Финландын сургуулиудтай "Matching fund" буюу хоёр талаас санхүүжилтийг тэнцүү гаргах байдлаар оюутан сургах, Ерөнхийлөгчийн илгээлт 2,100 хөтөлбөрт хамтран ажиллах санал тавилаа.

Элчин сайд бүхий л талаар хамтран ажиллахад бэлэн гэдгээ энэ уулзалтын үеэр илэрхийлсэн юм.

 

Эх сурвалж: БШУЯ

АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд www.chuhal.mn хариуцлага хүлээхгүй.
Нийт сэтгэгдэл
  • Recent
  • Most Read
  • Most Comment